Контрольна робота з теми "Числівник"
Контрольна робота
«Числівник»
Варіант 1
1. Визначити рядок, у якому всі слова є числівниками.
А Третій, кільканадцять, дев'ятка, мільйон.
Б Подвоїти, десять, трильйон, по-перше.
В Декілька, восьмий, сім, восьмисотрічний.
Г Вісім, дев'ятсот, п'ятий, шістнадцятеро.
2. Визначити рядок, у якому всі числівники є за будовою складними.
А Дванадцять, дев'ятнадцять, тисяча сорок, три.
Б Вісімдесятий, тридцять один, сто восьмий, десятий.
В П'ять, шістнадцять, дванадцять, півтора.
Г Шістдесят, дев'яносто, вісімсот, кількасот.
3. Визначити рядок, у якому зазначено лише порядкові числівники.
А Тридцять перше, сьома, п'ятнадцята, десятий.
Б Перше, багато, вісімдесят два, п'ятдесят чотири.
В Дев'ятнадцятий, мало, три мільйони, тисячний.
Г Сьоме, четвертий, двадцять сім, дві тисячі сорок.
4. Визначити рядок кількісних числівників, у яких при відмінюванні змінюються перша і друга частини.
А Двісті, п'ятдесят, вісімдесят.
Б Чотириста, сімдесят, шістсот.
В Сімсот, триста, двадцять.
Г Вісімсот, п'ятсот, дев'ятсот.
5. Визначити рядок, у якому всі числівники пишуться з м’яким знаком.
А Сім..десяти, п'ят..ма, девят..ома.
Б Двад..цяти, тр..ох, сімнад..цятий.
В Чотирнадцят..ма, чотир..ох, сім..ох.
Г Шіст..омастами, чотир..охсот, міл..йон.
6. Установити відповідність між виділеними числівниками у поданих реченнях і синтаксичною роллю, яку вони виконують.
1 .Підмет.
2 Частина складеного присудка.
3 Додаток.
4 Означення.
А До першого грому земля не розмерзається
Б Один у полі не воїн.
В До чотирьох додати вісім.
Г Від двадцяти відняти дванадцять — вісім.
7. Установити відповідність між розрядами числівників за значенням і числівниковими формами.
1. Порядкові числівники.
2. Цілі числа.
3. Дробові числівники.
4. Збірні числівники.
А П'ять дев'ятих, три цілих і дві третіх,одна друга.
Б Четверо, семеро, десятеро.
В Сорок три, вісім, дев'ятнадцять.
Г П'ятий, двадцята, шосте.
8. Установити відповідність між числівниками і відмінками.
1. Називний; 2. Родовий; 3. Давальний; 4. Орудний
А Чотирьомстам п'ятьом, дев'ятьомстам сорока.
Б Вісімнадцятьма, тридцятьома шістьома.
В Дев'ятисот дев'яноста трьох, тисячі вісімдесятьох.
Г Сімсот дев'яносто п'ять, тисяча п'ятдесят два.
9. Яке твердження є неправильним?
А Слово половина є числівниками.
Б Слово обидва є збірним числівником.
В Числівники мільйон і мільярд відмінюються як іменники 2 відміни твердої групи.
Г Слово нуль є числівником.
10. У якому ряді числівники записано без помилок?
А На трьохстах, вісьмох, восьми.
Б Сімастами, тридцятьох, сімидесяти.
В Двомастами, одинадцяти, чотирьома.
Г Чотирмастами, дев'ятьома,п’ятидесяти.
11. У якому ряді правильно утворено збірні числівники і поєднано з іменниками?
А четверо озер, двадцять двоє чоловіків, семеро коней.
Б троє лікарів, шестеро ножниць, дванадцятеро гусей.
В тридцять троє учнів, одинадцятеро осіб, п’ятеро літаків.
Г десятеро дівчат, восьмеро каченят, двоє дубів.
12. Записати математичний вираз словами.
До 958 додати 492.
Контрольна робота
«Числівник»
Варіант 2
1. Визначити рядок, у якому правильно використано числівники на позначення дат, часу.
А Опівдні, о десятій тридцять, за п'ятнадцять шоста.
Б О третій, без десяти вісім, двадцять по восьмій.
В Вісім двадцять, о першій, за п’ять одинадцята.
Г Без семи хвилин дев’ята, рівно восьма, опів на сьому.
2. Визначити рядок, у якому всі числівники є за будовою складними.
А Вісімдесятий, тридцять один, сто восьмий, десятий.
Б Дванадцять, дев'ятнадцять, тисяча сорок, три.
В Шістдесят, дев'яносто, вісімсот, кількасот.
Г П'ять, шістнадцять, дванадцять, півтора.
3. Визначити рядок, у якому зазначено лише порядкові числівники.
А Перше, багато, вісімдесят два, п'ятдесят чотири.
Б Тридцять перше, сьома, п'ятнадцята, десятий.
В Сьоме, четвертий, двадцять сім, дві тисячі сорок.
Г Дев'ятнадцятий, мало, три мільйони, тисячний.
4. Визначити рядок кількісних числівників, у яких при відмінюванні змінюються перша і друга частини.
А Двісті, п'ятдесят, вісімдесят.
Б Чотириста, сімдесят, шістсот.
В Сімсот, триста, двадцять.
Г Вісімсот, п'ятсот, дев'ятсот.
5. Визначити рядок, у якому всі числівники пишуться з м’яким знаком.
А Двад..цяти, тр..ох, сім..надцятий.
Б Сім..десяти, п'ят..ма, дев’ят..ома.
В Шіст..омастами, чотир..охсот, міл..йон.
Г Чотирнадцят..ма, чотир..ох, сім..ох.
6. Установити відповідність між виділеними числівниками у поданих реченнях і синтаксичною роллю, яку вони виконують.
1 .Підмет.
2.Обставина.
3.Означення.
4.Частина присудка.
А Четвертий хлопчик мав слідкувати за багаттям
Б Семеро одного не ждуть.
В Декілька учнів все ж спізнилися на урок.
Г Від двадцяти відняти дванадцять — вісім.
7. Установити відповідність між розрядами числівників за значенням і числівниковими формами.
1 Цілі числа.
2. Дробові числівники.
3. Порядкові числівники.
4. Збірні числівники.
А дві третіх, чотири цілих і одна друга, одна сьома.
Б Двійко, восьмеро, дев’ятеро.
В Двадцять три, вісім, одинадцять.
Г Шостий, п’ята, третє.
8. Установити відповідність між числівниками і відмінками.
1. Називний; 2. Родовий; 3. Давальний; 4. Орудний
А Дев’янадцятьма, двадцятьома шістьома.
Б Трьомстам шістьом, восьмистам сорока.
В Чотириста дев'яносто два, тисяча двадцять три.
Г Дев'ятисот дев'яноста трьох, тисячі вісімдесятьох.
9. Яке твердження є неправильним?
А Слово трійко є збірним числівником.
Б І слово сотня, і слово одна друга є числівниками.
В Слово кільканадцять є числівником.
Г Числівники тисяча відмінюються як іменники 1 відміни м’якої групи.
10. У якому ряді числівники записано без помилок?
А Сімастами, тридцятьох, сімдесяти.
Б П'ятьмастами, дванадцятьом, восьми.
В Чотирмастами, дев'ятьома, п’ятидесяти.
Г Двомастами, одинадцяти, чотирма.
11. У якому ряді правильно утворено збірні числівники і поєднано з іменниками?
А п’ятеро вчителів, шестеро саней, дванадцятеро качок.
Б четверо місяців, двадцять двоє громадян, четверо коней.
В одинадцятеро дівчат, восьмеро каченят, двоє ясенів.
Г тридцять четверо учнів, десятеро осіб, п’ятеро поїздів.
12. Записати математичні вирази словами.
Від 3645 відняти 77.