Контрольна робота з теми "Числівник"

07.04.2016 19:46

Контрольна робота

«Числівник»

Варіант 1

1. Визначити рядок, у якому всі слова є числівниками.

А Третій, кільканадцять, дев'ятка, мільйон.

Б Подвоїти, десять, трильйон, по-перше.

В Декілька, восьмий, сім, восьмисотрічний.

Г Вісім, дев'ятсот, п'ятий, шістнадцятеро.

2.  Визначити рядок, у якому всі числівники є за будовою складними.

А Дванадцять, дев'ятнадцять, тисяча сорок, три.

Б Вісімдесятий, тридцять один, сто восьмий, десятий.

В П'ять, шістнадцять, дванадцять, півтора.

Г Шістдесят, дев'яносто, вісімсот, кількасот.

3.  Визначити рядок, у якому зазначено лише порядкові числівники.

А Тридцять перше, сьома, п'ятнадцята, десятий.

Б  Перше, багато, вісімдесят два, п'ятдесят чотири.

В Дев'ятнадцятий, мало, три мільйони, тисячний.

Г Сьоме, четвертий, двадцять сім, дві тисячі сорок.

4.  Визначити рядок кількісних числівників, у яких при відмінюванні змінюються перша і друга частини.

А Двісті, п'ятдесят, вісімдесят.

Б Чотириста, сімдесят, шістсот.

В Сімсот, триста, двадцять.

Г Вісімсот, п'ятсот, дев'ятсот.

5.  Визначити рядок, у якому всі числівники пишуться з м’яким знаком.

А Сім..десяти, п'ят..ма, девят..ома.

Б Двад..цяти, тр..ох, сімнад..цятий.

В Чотирнадцят..ма, чотир..ох, сім..ох.

Г Шіст..омастами, чотир..охсот, міл..йон.

6.  Установити відповідність між виділеними числівниками у поданих реченнях і синтаксичною роллю, яку вони виконують.

1 .Підмет.

     2  Частина складеного присудка.

     3  Додаток.

     4 Означення.

А До першого грому земля не розмерзається

Б Один у полі не воїн.

В До чотирьох додати вісім.

Г Від двадцяти відняти дванадцять — вісім.

7.  Установити відповідність між розрядами числівників за значенням і числівниковими формами.

1. Порядкові числівники.

2.    Цілі числа.

3.    Дробові числівники.

4.  Збірні числівники.

А П'ять дев'ятих, три цілих і дві третіх,одна друга.

Б Четверо, семеро, десятеро.

В Сорок три, вісім, дев'ятнадцять.

Г П'ятий, двадцята, шосте.

8.  Установити відповідність між числівниками і відмінками.

1. Називний; 2. Родовий; 3. Давальний; 4. Орудний

А Чотирьомстам п'ятьом, дев'ятьомстам сорока.

Б Вісімнадцятьма, тридцятьома шістьома.

В Дев'ятисот дев'яноста трьох, тисячі вісімдесятьох.

Г Сімсот дев'яносто п'ять, тисяча п'ятдесят два.

9.  Яке твердження є неправильним?

А Слово половина є числівниками.

Б Слово обидва є збірним числівником.

В Числівники мільйон і мільярд відмінюються як іменники 2 відміни твердої групи.

Г Слово нуль є числівником.

10.    У якому ряді числівники записано без помилок?

А На трьохстах, вісьмох, восьми.

Б Сімастами, тридцятьох, сімидесяти.

В Двомастами, одинадцяти, чотирьома.

Г Чотирмастами, дев'ятьома,п’ятидесяти.

11.  У якому ряді правильно утворено збірні числівники і поєднано з іменниками?

А четверо озер, двадцять двоє чоловіків, семеро коней.

Б троє лікарів, шестеро ножниць, дванадцятеро гусей.

В тридцять троє учнів, одинадцятеро осіб, п’ятеро літаків.

Г десятеро дівчат, восьмеро каченят, двоє дубів.

12.  Записати математичний вираз словами.

До 958 додати 492.

 

Контрольна робота

«Числівник»

Варіант 2

1. Визначити рядок, у якому правильно використано числівники на позначення дат, часу.

А Опівдні, о десятій тридцять, за п'ятнадцять шоста.

Б  О третій, без десяти вісім, двадцять по восьмій.

В Вісім двадцять, о першій, за п’ять одинадцята.

Г Без семи хвилин дев’ята, рівно восьма, опів на сьому.

2.  Визначити рядок, у якому всі числівники є за будовою складними.

А Вісімдесятий, тридцять один, сто восьмий, десятий.

Б Дванадцять, дев'ятнадцять, тисяча сорок, три.

В Шістдесят, дев'яносто, вісімсот, кількасот.

Г П'ять, шістнадцять, дванадцять, півтора.

3.  Визначити рядок, у якому зазначено лише порядкові числівники.

А Перше, багато, вісімдесят два, п'ятдесят чотири.

Б Тридцять перше, сьома, п'ятнадцята, десятий.

В Сьоме, четвертий, двадцять сім, дві тисячі сорок.

Г Дев'ятнадцятий, мало, три мільйони, тисячний.

4.  Визначити рядок кількісних числівників, у яких при відмінюванні змінюються перша і друга частини.

А Двісті, п'ятдесят, вісімдесят.

Б Чотириста, сімдесят, шістсот.

В Сімсот, триста, двадцять.

Г Вісімсот, п'ятсот, дев'ятсот.

5.  Визначити рядок, у якому всі числівники пишуться з м’яким знаком.

А Двад..цяти, тр..ох, сім..надцятий.

Б Сім..десяти, п'ят..ма, дев’ят..ома.

В Шіст..омастами, чотир..охсот, міл..йон.

Г Чотирнадцят..ма, чотир..ох, сім..ох.

6. Установити відповідність між виділеними числівниками у поданих реченнях і синтаксичною роллю, яку вони виконують.

1 .Підмет.

2.Обставина.

3.Означення.

4.Частина присудка.

А Четвертий хлопчик мав слідкувати за багаттям

Б Семеро одного не ждуть.

В Декілька учнів все ж спізнилися на урок.

Г Від двадцяти відняти дванадцять — вісім.

7.  Установити відповідність між розрядами числівників за значенням і числівниковими формами.

1  Цілі числа.

2.  Дробові числівники.

3.  Порядкові числівники.

4.  Збірні числівники.

А дві третіх, чотири цілих і одна друга, одна сьома.

Б Двійко, восьмеро, дев’ятеро.

В Двадцять три, вісім, одинадцять.

Г Шостий, п’ята, третє.

8.  Установити відповідність між числівниками і відмінками.

1. Називний; 2. Родовий; 3. Давальний; 4. Орудний

А Дев’янадцятьма, двадцятьома шістьома.

Б Трьомстам шістьом, восьмистам сорока.

В Чотириста дев'яносто два, тисяча двадцять три.

Г Дев'ятисот дев'яноста трьох, тисячі вісімдесятьох.

9.  Яке твердження є неправильним?

А Слово трійко є збірним числівником.

Б І слово сотня, і слово одна друга є числівниками.

В Слово кільканадцять є числівником.

Г Числівники тисяча відмінюються як іменники 1 відміни м’якої групи.

10.    У якому ряді числівники записано без помилок?

А Сімастами, тридцятьох, сімдесяти.

Б П'ятьмастами, дванадцятьом, восьми.

В Чотирмастами, дев'ятьома, п’ятидесяти.

Г Двомастами, одинадцяти, чотирма.

11.  У якому ряді правильно утворено збірні числівники і поєднано з іменниками?

А п’ятеро вчителів, шестеро саней, дванадцятеро качок.

Б четверо місяців, двадцять двоє громадян, четверо коней.

В одинадцятеро дівчат, восьмеро каченят, двоє ясенів.

Г тридцять четверо учнів, десятеро осіб, п’ятеро поїздів.

12.  Записати математичні вирази словами.

Від 3645 відняти 77.